Tutustu sähköiseen asiointipalveluumme!

Sähköinen asiointipalvelumme on uudistunut. Uudessa asiointipalvelussa voit turvallisesti:

  • Tehdä vuoden 2018 palkkailmoituksen
  • Hakea vuodelle 2018 ennakon muutosta tai poistoa
  • Tehdä arviolaskelman vuodelle 2018
  • Päivittää yhteys- ja laskutustietojasi
  • Tarkistaa vuosina 2013–2018 ilmoitetut  palkkasummat
  • Oikaista vuosien 2013–2018 palkkailmoituksia
  • Hakea koulutuskorvausta, jos olet työnantajana oikeutettu siihen

Palveluun kirjaudutaan henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla.

Voit asioida palvelussa yksityishenkilönä tai toisen henkilön tai yrityksen puolesta. Toisen henkilön tai yrityksen puolesta asiointi edellyttää, että henkilö tai yritys on antanut sinulle valtuudet hoitaa työttömyysvakuutusmaksuasioita puolestaan.

  • Valtuudet asiointiin annetaan pääsääntöisesti Suomi.fi-sivuston kautta.
  • Suomi.fi-palveluun tunnistaudutaan pankkitunnisteilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla.
  • Suomi.fi:ssä valtuuttajan tulee valita rooliksi työttömyysvakuutusmaksutietojen ylläpito, joka löytyy kohdasta työ ja työttömyys.

Poikkeuksellisesti yhdistykset, kunnat, seurakunnat, oppilaitokset, elinkeinoyhtymät, ulkomaiset yritykset, kuolinpesät, kaupparekisteriin kuulumattomat säätiöt ja julkisen viranomaisen nimenkirjoitusoikeudelliset henkilöt hoitavat valtuuttamisen edelleen Katso-palvelussa. Katso-tunnisteita ja niihin liittyviä valtuuksia hallinnoidaan osoitteessa https://yritys.tunnistus.fi.

Kirjaudu asiointipalveluun tästä. 

Päivitetty 18.10.2018

Ota yhteyttä

 

Palvelemme sinua arkisin klo 9.0016.15

Työttömyysvakuutusmaksut

Vakuutusmaksujen perintä ja reskontra

Vaihde

075 757 0500 (pvm/mpm)

asiakaspalvelu(at)tvr.fi

Siirry lähettämään suojattu sähköpostiviesti >

075 757 0500 (pvm/mpm)

perinta(at)tvr.fi
vakuutusmaksut.reskontra(at)tvr.fi

09 6803 7380

info(at)tvr.fi

Fax 09 6803 7358