Puhelinpalvelumme on suljettu perjantaina 1.9. koulutuspäivän vuoksi.

Etsimme palvelukseemme kahta henkilöä asiakaspalvelu- ja vakuutuskäsittelyyn

Työttömyysvakuutusrahasto on työmarkkinaosapuolten hallinnoima julkisoikeudellinen laitos, jonka päätehtävä on ansiosidonnaisten työttömyysetuuksien rahoittaminen. Rahaston tärkeimpänä tulolähteenä ovat työnantajilta ja palkansaajilta perittävät työttömyysvakuutusmaksut. Rahaston toimisto sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa.

Etsimme
kahta henkilöä asiakaspalvelu- ja vakuutuskäsittelyyn

Perustehtävänä on erilaisten työttömyysvakuutusmaksuasioiden käsittely sekä niihin liittyvä asiakaspalvelu ja työnantajien neuvonta. Asiakaskohtaamiset tapahtuvat puhelimitse, sähköpostilla ja sähköisissä palvelukanavissa.

Edellytämme halua toteuttaa laadukkaita asiakaskohtaamisia ja asiantuntevaa vakuutuskäsittelyä.

Edellytämme nopeaa omaksumiskykyä, tarkkuutta, asiakaspalveluhenkisyyttä, halua palvella asiakkaita vuorovaikutteisesti sekä tehtävään soveltuvaa koulutusta (esimerkiksi tradenomi, merkonomi tai sosionomi). Arvostamme molempien kotimaisten kielten ja englannin kielen suullista ja kirjallista hallintaa asiakaspalvelutyössä.

Tehtävät ovat määräaikaisia 31.8.2016 saakka.

Tiedustelut: asiakaspalvelupäällikkö Arto Smedberg, puh. 050 373 2221

Työsuhteet pyritään aloittamaan 9.11.2015. Pyydämme lähettämään vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen sähköpostitse rekry@tvr.fi ja merkitsemään viestin otsikkoon asiakasneuvoja ja nimenne. Hakemukset pyydämme lähettämään viimeistään 5.10.2015.

Päivitetty 5.10.2015

Palvelemme sinua arkisin klo 9.0016.15