Asiakkaamme arvioivat omavastuuasioiden asiakaspalvelua ystävälliseksi ja ammattitaitoiseksi

Toteutimme joulukuussa 2016 omavastuuasioiden asiakkaille asiakastyytyväiskyselyn, jolla halusimme selvittää asiakkaidemme kokemuksia palvelumme laadusta.

Kyselyyn vastasi yhteensä 29 yritystä.

Asiakaspalveluamme arvioitiin asteikolla 1-4 niin, että 4 oli paras arvosana.

Omavastuuasioiden asiakaspalvelu sai kokonaisuutena arvosanaksi 3,7 (keskiarvo).

Näissä onnistuimme erityisesti

  • palvelu oli ystävällistä
  • arviolaskelma omavastuumaksuista toimitettiin nopeasti
  • palvelu oli ammattitaitoista

Tätä voisimme vielä kehittää

  • Internet-sivujen selkeys

Jatkotoimenpiteet kyselyn johdosta

Käymme kevään 2017 aikana läpi omavastuumaksujen verkkosivuja. Tavoitteemme on selkeyttää sivuja niin, että asiakkaamme löytäisivät helposti etsimänsä tiedon.

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!

Annattehan meille jatkossakin palautetta, jotta voimme aktiivisesti kehittää toimintaamme.

Julkaistu 17.2.2017

Ota yhteyttä

 

Palvelemme sinua arkisin klo 9.0016.15

Työttömyysvakuutusmaksut

Vakuutusmaksujen perintä ja reskontra

Vaihde

075 757 0500 (pvm/mpm)

asiakaspalvelu(at)tvr.fi

Siirry lähettämään suojattu sähköpostiviesti >

075 757 0503 (pvm/mpm)

perinta(at)tvr.fi
vakuutusmaksut.reskontra(at)tvr.fi

09 6803 7380

info(at)tvr.fi

Fax 09 6803 7358